Neuen Eintrag verfassen
Name:
E-Mail:
Homepage:
 
             
             
 
Kommentar:
 

Um SPAM zu verhindern geben Sie bitte
die Zeichenfolge ohne Leerstellen in das
Formularfeld ein:

 

  Eintrag Nr. 18 von umbach natalie  vom 29.11.2006 um 11.12 Uhr
http://

gut gemacht find ich gut das einzige das fehlt sind mehr aufgaben (komplizierte hat es keine)
habe am anfang erwartet dass ich hier einfach üben kann und noch einmal eine erklährung kriege Danke

  Eintrag Nr. 17 von lulu  vom 27.11.2006 um 17.51 Uhr
http://

hehe isch geil die site gaht voll ab!!

  Eintrag Nr. 16 von pascale  vom 27.11.2006 um 17.25 Uhr
http://

die site isch eifach de hammer! zersch han ichs thema klammernlösen überhaupt ned begriffe aber jetztr chumi dank dinere site drus! dank der han iches 5i im test gha merci vel mal!ich hoffe de rescht vode site werd au so cool!!

  Eintrag Nr. 15 von ADMIN Jou  vom 27.11.2006 um 00.19 Uhr
http://

@...

Hm... du söttsch eigentli alles chönne aluege, respektive drufklicke. Nur ide Lischte obe (Ich und meine M., Links und Merci) hets es paari wo no kei Siite dehinder isch. Aber bi Algebra sött überall en Siite cho, selbst wenn sie erscht grüen isch und no nüt druf het Wo chunnt denn kei Siite? wär no froh wennd mir das chönntsch mitteile...

D'Page sött a Wiehnachte fertig sii! Das isch mis Ziel und ich setz alles dra, das z'erreiche!

Merci für dis Feedback und ich wär froh wennd au no schnell chönntsch zrugschribe...

Liebi Grüessli a alli!

PS: Falls ihr möchtid wüsse, wo de Stoff scho vorhande isch und wo noni, luegid doch eifach unter "News" nah!

  Eintrag Nr. 14 von ...  vom 26.11.2006 um 19.59 Uhr

ja ehm..hooi
ich fends chlii schad das ich die sache nonig chan aluege also ja ich chan druuf drocke es chont aber no nüt!
ich han welle frage wenn d page denn fertig esch?
ich wördi mich of en antwort froiie!
mlg

  Eintrag Nr. 13 von charlotte  vom 20.11.2006 um 11.21 Uhr

Also ich find die siite supi!!! Also es hilft mer scho sehr. Ich find aber das es no es paar meh sache dinne sött ha und de hintergrund... kei kommentar( also es stört es bizli und ich bechum kopfweh) ned ernst gmeint aber ich würd de hintergrund uf schwarz oder blau ändere ....

Mlg charlie

  Eintrag Nr. 12 von ADMIN Jou  vom 12.11.2006 um 18.54 Uhr
http://

@Liselotte:

Am beschte luegsch bi Algebra mal under "Klammern lösen". Das het au vil mit Variable z'tue... Oder was möchtisch denn no wüsse?

  Eintrag Nr. 11 von ADMIN Jou  vom 12.11.2006 um 18.47 Uhr
http://

Hoi zäme!

Merci für alli witere Biträg!

Als nächschts chunnt d Mengelehr online (innerhalb vode nächschte wuche), will das vili vo üch gwünscht händ.

Und für die wo dänkid es funktioniert d Hälfti da drinne nid: es lieht ganz eifach dra, dass ich noni fertig bin und das au erscht imene monet sii muess...
Ihr chönd also beruhigt sii. Alles was no leer isch, wird ide nöchschte 6 Wuche gfüllt...

Liebi Grüessli Joëlle

  Eintrag Nr. 10 von Zohair(D&G-BOY)  vom 12.11.2006 um 18.08 Uhr
http://

Es ist nicht so gut ,denn es hat keine Informationen die man lesen oder üben kann.z.B. keine Informationen über Mengenlehre und Arithmetik.Aber sonst ist alles O.K.. Nur weiter so!!!

Zohair(D&G-BOY)

  Eintrag Nr. 9 von Liselotte  vom 11.11.2006 um 17.14 Uhr
http://

super site!

Chöntisch bitte no öppis vo Variable mit Chlammere hinzuetue?

Gueti Idee, en Internetsite als Maturaarbet z`mache! Vill Glück!

[ Administrator Login ]
Domaincheck Domain Registrierung Domain registrieren online Auktionssoftware